Inicio 2018 septiembre

Archivos mensuales: septiembre 2018

Un cucuruchu d’olivines

0
“Vicente García Oliva, que ye un home formal, un opinador d’enfotu, o seya dalguién que s’espresa dende la so honrada intelixencia con un mui sensatu sentíu críticu y, poro, convincente –nun hai más que lleer el so blogue “Trabayu de campu” pa constatalo-, lleva nes entreteles un Vicente un poco menos dulce que’l vermú y con una medio sonrisa picotera y un pocoñín amarga (con pebida dientro); tal ye’l cariz del mundu al que-y tien que poner cara. Ye como si al lleer la prensa na barra del bar les noticies lu dexaren un poco secu y un poco pimpli mesmísimamente como’l vermú, y, home de bien, notara que tenía que dicir daqué. Camiento que dende’l nomatu a la barra fueron arrodiándolu les muses y nun tuvo escapatoria; entamó a dar cuenta de les tapines de cada día. Vicente García Oliva aprendió coles sos olivines a prauticar la doméstica habilidá de pinchar con paliyu y de tirar la pebida con gracia, cola gracia precisa hasta cuando la gracia que la inspira nun tien nenguna gracia…” 

Un piano entre la nieve

0
La poesía nos adentra en los territorios inexplorados de nuestro propio ser, a través de la indagación en el vasto mundo emocional y de la evocación. La palabra poética es para Isabel Marina, la autora de este emocionante y reflexivo libro de poemas, la forma más artística de la literatura, cercana a la pintura, la escultura, la música… Junto con el mundo del inconsciente, de la imaginación y de los sueños, la poesía es el lugar donde la belleza y la libertad son aún posibles.

Y si el viento fuera llanto

0
En la poesía de Ceferino no falta ni sobra nada; es un auténtico poeta, en tanto creador de constructos, de poemas-cosa, que van configurando el libro a base de crear campos semánticos en contextos de gran riqueza, de poderosa evocación, hable de la infancia, del amor o de la muerte. Yo sé que Ceferino es un gran improvisador de versos; en una circunstancia indeterminada, te aborda con una frase brillante; de hecho, si te dedica un libro siempre va precedido de una impresión personal ingeniosa. Esa facilidad expresiva, esa capacidad analógica, sublimada y en un tono grave, es característica de este libro que presentamos, Y si el viento fuera llanto.  Pelayo Fueyo